Peluurin kampanja tarttuu tarpeeseen piilotella mahdollista ongelmaa

”Jos sitä joutuu piilottelemaan, se voi olla ongelma. Pohdi pelaamistasi mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Testaa pelaatko liikaa.”

2.12.2019 käynnistyy Peluurin Jos sitä joutuu piilottelemaan -kampanja, jonka tavoitteena on saada ihmiset pohtimaan omaa rahapelaamistaan jo ennen kuin siitä syntyy ongelma.

  • Kampanjan kohderyhmänä on riskipelaajat 25 – 34 -vuotiaat miehet, jotka pelaavat paljon, mutta joille ei vielä ole aiheutunut vakavia haittoja.
  • Tavoitteina on saada pelaajia arvioimaan omaa pelaamistaan testillä, tehdä Peluuria tunnetuksi ja madaltaa kynnystä olla meihin yhteydessä mahdollisimman varhain.
  • Yli 2000 ihmistä arvioi omaa pelaamistaan testillä vuoden 2018 kampanjoiden aikana.
  • Kampanja-aika 2-15.12.2019 mtv3 netissä sekä Peluurin Facebookissa ja Twitterissä.

Jos sitä joutuu piilottelemaan, se voi olla ongelma. Muita merkkejä ongelmallisesti pelaamisesta ovat levottomuus ja ärtyisyys, jos pelaamista vähentää tai sen lopettaa.

Kampanjan hashtagit ovat #testaapelaatkoliikaa #rahapelit #peluuriauttaa

Lue täältä mitä ongelmapelaaminen on