Peluuri tavoittelee parikymppisiä rahapelaajia vaikuttajayhteistyöllä
Peluuri täyttää tänä vuonna 20 vuotta. Juhlavuoden kunniaksi toteutamme yhteistyössä Andreas Tolosen kanssa kampanjan, jossa pääkohderyhmänä on noin 20-vuotiaat rahapelaajat. Andreas edustaa palveluissamme kasvavaa kohderyhmää, jonka haluamme erityisesti tavoittaa.
Kampanjan tavoitteena on kasvattaa Peluurin tunnettuutta ja kohderyhmän tietoisuutta rahapeliongelmista, normalisoida avun hakemista ja madaltaa yhteydenoton kynnystä. Kampanja toteutetaan samaistuttavalla ja humoristisella kulmalla, joka puree nuoriin.
Andreaksen suosio somessa perustuu siihen, että hän on aito, oma itsensä. Hänelle osallistuminen kampanjaan on tärkeää myös henkilökohtaisesti. Aiemmin hän on avautunut Ajatuksia -podcastissaan omasta peliongelmastaan, joka ajoittui yläasteikään ja ammattikouluun.
Andreaksella on Tik Tokissa yli 300 000, YouTubessa yli 100 000 ja Instagramissa yli 31 000 seuraajaa.
Kampanjavideot julkaistaan TikTokissa ja YouTube shortseissa ke 27.3. sekä Instagram stooreissa 2.4.2024.